Nu este nici pe departe doar al meu, dar este un vis indeplinit. Trilulilu valoreaza 2.5 mil euro prin achizitionarea de catre Alexis Bonte a unui pachet de 41% pentru 1025000 euro. Nu s-a facut vreun brand valuation ca sa va spun cat e valoarea businessului si cat e cea a brandului. Insa cum businessul cerea bani, platforma o poate avea oricine, e limpede ca brandul Trilulilu a facut toti banii. Am reusit sa construim un brand de milioane si trebuie sa recunosc ca am folosit prea putin din uneltele de branding sau naming pe care le prezint cu mandrie clientilor mei. A fost o formula simpla. Gasca avea un spirit. Spiritul s-a transpus in brand. Gata. Natural, simplu, fara strategie de brand.

Ma framanta o problema. Am putea repeta succesul? Daca nu, nu sper nici macar in schite de retete de branding. Daca da, vom povesti mai multe. Pana atunci, ma bucur de 1% ramas, procentul meu glorios din “my million dollar brand”