Intri intr-o toaleta. Publica sau particulara. Tu alegi, mie mi-e egal. Faci ce faci si trebuie sa te speli pe maini. In loc de una insa ai doua baterii, una pentru apa rece si una pentru apa calda. Ghici unde la Londra esti? Pai numai in Anglia poti fi iar mai cu seama realizezi ca esti in Londra:

dupa taxiuri

dupa doubledecker

dupa uniforma rosu cu negru si schimbarea de garda

dupa cabinele telefonice

dupa cutiile postale

dupa camerele de filmat de peste tot

dupa London Underground (in sine un brand ca la carte)

dupa gazon si parcurile imense

dupa volanul pe dreapta si condusul pe stanga

dupa negrul cu auriu de pe garduri

dupa verdele inchis si dupa rosul britanic

dupa oamenii aglomerati in jurul barurilor care beau in picioare, desi sunt mese libere

dupa politia calare

dupa accent

dupa costume si cravate

dupa sandwichuri

dupa multiculturalism

dupa sistemul metric

dupa siglele de “Queen Endorsement” de pe produse

La astea, adaugi brandurile ingredient: Big Ben, Madame Tussauds, London Eye, Tower Bridge, Tate Museum, Meridian Line, Thames, Sherlok Holmes, Westminster Abbey, Queen, Hyde Park, and so on. Acestea insa se regasesc in orice alt oras in forme diferite. Sunt insasi destinatiile noastre.

Brandingul este experienta. Unicitatea lui e unicitatea experientei. Autenticitatea lui e autenticitatea experientei. Londra e orasul care iti da experienta peste cap. Iti schimba paradigma. Te pune sa circuli altfel, sa masori altfel, sa te speli altfel. Schimba-ti doar ceasul de pe o mana pe cealalta si crede-ma, vei trai o experienta interesanta. Londra raspunde cu succes imperativului: “Don’t be better, be different”.

Brandingul sta in detalii. Daca Londra ar avea un manual de brand, nu ar fi un brand book ci un brand encyclopedia. Detalii. Detalii. Detalii. Oamenii aia tund iarba cu forfecuta.

Vrei sa faci un brand? Fa-l la fel de complex si de intrigant ca Londra. Tunde-l cu forfecuta. Se va vinde.