Nu exista agentii de creatie proaste. Exista feedback prost. Ce poti astepta de la o agentie sa faca cu un feedback de genul “nu este asa cum mi-am imaginat”?. Problema cea mai mare cu feedbackurile pe creatie este ca multe dintre ele nu sunt feedbackuri. Un nonfeedback va primi un alt nondesign care va primi un alt nonfeedback si tot asa. Iata cateva nonfeedbackuri:

1. nu arata asa cum m-am asteptat (cum adica? dar prin ce mijloc telepatic ti-ai dori ca agentia sa isi dea seama la ce te astepti? si ce conteaza la ce te astepti tu cand creatia este despre asteptarile publicului tinta nu ale tale?)

2. nu imi place (de ce? si ce anume? si din nou: tie sau publicului tinta? in loc de “imi place” incearca sa folosesti “e corect”. iti va schimba cu totul paradigma. e coect din ce punct de vedere? al criteriilor? aha…deci exista niste criterii. hai ca ajungem undeva)

3. e ok, dar n-ati putea sa mutati linia aia mai la dreapta si sa schimbati totul pe verde, iar la logo sa puneti o umbra? (defapt tu ai o problema. care este ea? nu incerca tu sa gasesti solutia grafica. o vei da in bara garantat. pentru asta ii platesti pe ei)

4. fa modificarea asta si apoi le discutam pe restul (nu da bucati de feedback. analizeaza tot layoutul si da un feedback coerent pe fiecare aspect in parte. altfel, vei iesi din planificare si vei spune ca a fost vina agentiei)

In principiu, vei ajunge sa dai un nonfeedback cand te grabesti, cand nu stii unde trebuie sa ajungi, cand esti impulsiv, cand nu esti structurat, cand nu ai strategie.